Wednesday, January 7, 2009

Wordful Wednesday - - 1/07/09

This is what we have looked like for about THREE DAYS NOW:




I hate driving in the rain.. i hate the rain.. i hate water.. i hate cold... i hate everything about rainy and cold days... grrr...
except in the summer when i am really hot and i say that i love winter and i wish it would come back soon...


8 comments:

Lorina said...

It's been snowing non stop for a 2 days or so. Grr.. I am not a snow kinda person! Or rain really. I really need to move.

Ali said...

We've had a mix of rain and freezing rain. Ugh. I actually don't mind winter when it's snowing, but if Mother Nature is going to act like this, then I'm going to insist that Spring comes early.

Supercool Hotmama said...

I'm pretty sure the Lord knew I couldn't handle that, so he planted me in AZ. Thank goodness.

Brenda said...

Not a big fan myself. . . at any time of the year!

Michelle said...

LOL! I never wish for cold weather. :)

blueviolet said...

I hate rain too. It's soooo depressing. And when it goes on day after day like it is for you, it's the worst!

Jen said...

yup, we are never happy are we?

angie said...

I got sick of rain when we lived in Portland! :)